Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Just nu kan du uppleva tekniska problem på dagensmedia.se. Vi jobbar för fullt med att åtgärda dessa!

Kampanjer

Forsman & Bodenfors första kampanj för Fritidsresor

Publicerad: 28 December 2015, 11:10
Uppdaterad: 28 December 2015, 11:14

Bamse står i fokus i Forsman & Bodenfors första kampanj för Fritidsresor.


Ämnen i artikeln:

Forsman BodenforsFritidsresor

Det var i oktober i år som det stod klart att Forsman & Bodenfors blir Fritidsresors reklambyrå. Uppdraget gäller hela Norden.

I den första kampanjen för Fritidsresor står Bamses simskola i fokus.

Fritidsresor vill bland annat förmedla vikten av att kunna simma.

– Få saker ger mer glädje och skapar härliga minnen än att lära sig simma, och därför har vi valt att fokusera på barn och simskolor i den första delen av sommarkampanjen, säger Anna Laestadius, marknadsdirektör på TUI Nordic/Fritidsresegruppen, i ett pressmeddelande.

Kampanjen gick upp 23 december och ska rulla i tv, print, online, samt på Facebook och Instagram.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev