Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Forsman & Bodenfors första kampanj för Fritidsresor

Bamse står i fokus i Forsman & Bodenfors första kampanj för Fritidsresor.


Publicerad 2015-12-28 11:10
Uppdaterad 2015-12-28 11:14

Ämnen i artikeln:

Forsman Bodenfors

Dela artikeln:

Det var i oktober i år som det stod klart att Forsman & Bodenfors blir Fritidsresors reklambyrå. Uppdraget gäller hela Norden.

I den första kampanjen för Fritidsresor står Bamses simskola i fokus.

Fritidsresor vill bland annat förmedla vikten av att kunna simma.

– Få saker ger mer glädje och skapar härliga minnen än att lära sig simma, och därför har vi valt att fokusera på barn och simskolor i den första delen av sommarkampanjen, säger Anna Laestadius, marknadsdirektör på TUI Nordic/Fritidsresegruppen, i ett pressmeddelande.

Kampanjen gick upp 23 december och ska rulla i tv, print, online, samt på Facebook och Instagram.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.