Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag14.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Färgglad kampanj ska sätta Tom Tits på kartan

Publicerad: 21 Augusti 2013, 13:02
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:37

Reklambyrån Klirr Stockholm bakom ny kampanj för den interaktiva utställningen "Music and Emotions".


I den nya utställningen "Music and Emotions" får Tom Tits Experiments besökare bland annat skapa sina egna låtar och ta del av den senaste hjärnforskningen.

Uppdraget att locka besökarna till Tom Tits Experiment, som ligger utanför Södertälje, sköts av reklambyrån Klirr Stockholm, som tagit fram en färgglad kampanj som både går i tunnelbanan och i de sociala medierna.

Arbetsgrupp Klirr Stockholm

Projektledare: Patrik Jaldevik

Art director: Linda Lundgren

Copywriter: Charlotta Lithman

Produktionsledare: Malin Wernqvist

Grafisk formgivare: Sara Abrahamsson

Dante Thomsen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.