Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Falck & Co i olycksbådande kampanj åt Europeiska ERV

Konceptet "Du kan i alla fall få en ny resa" ska få fler att teckna reseförsäkring.

Anton Andersson

anton.andersson@dagensmedia.se


Publicerad: 17 December 2014, 05:37
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:19

Ämnen i artikeln:

Falck Co

Gemensamt för många resenärer är att de i sociala medier skryter om hur härligt de har det. Det menar Falck & Co i som i en ny kampanj för reseförsäkringsbolaget Europeiska ERV, tar fasta på just detta.

I sekunden efter skrytet kan oturen vara framme i pisterna eller under promenaden på stranden. För att lyfta reseförsäkringsbolagets vikt i stunder som dessa satsar Falck & Co fram konceptet: "Du kan i alla fall få en ny resa".

Kampanjen kommer att gå i tv, printannonser, i butiker och på webben.

Se mer kampanjbilder till höger.

Ämnen i artikeln:

Falck Co

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.