Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag15.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Falck & Co i olycksbådande kampanj åt Europeiska ERV

Publicerad: 17 December 2014, 05:37
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:19

Konceptet "Du kan i alla fall få en ny resa" ska få fler att teckna reseförsäkring.


Ämnen i artikeln:

Falck Co

Gemensamt för många resenärer är att de i sociala medier skryter om hur härligt de har det. Det menar Falck & Co i som i en ny kampanj för reseförsäkringsbolaget Europeiska ERV, tar fasta på just detta.

I sekunden efter skrytet kan oturen vara framme i pisterna eller under promenaden på stranden. För att lyfta reseförsäkringsbolagets vikt i stunder som dessa satsar Falck & Co fram konceptet: "Du kan i alla fall få en ny resa".

Kampanjen kommer att gå i tv, printannonser, i butiker och på webben.

Se mer kampanjbilder till höger.

Anton Andersson

anton.andersson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Falck Co

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.