Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Expertgrupp ska lyfta Stampen Media Partner

Publicerad: 5 Februari 2014, 12:48
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:49

Fem chefer från Stampen Media Partners olika bolag bildar en expertgrupp som ska kunna bistå samtliga kunder.


Ämnen i artikeln:

Stampen Media Partner

Expertgruppen får namnet Fuel och består av marknadschefen Emma af Robson, Fredrik Oscarsson,  grundare och strateg på Mobiento, Katharina Kuylenstierna, vd på Devote och Rodeo, Jonas Cavallin, strategisk direktör på Minnesota och Bo Thorp, chef för webb-tv på OTW Communication.

Målet är att leverera kreativa, engagerande och effektiva kampanj- och annonslösningar med mätbar effekt.

– Vi riktar oss till alla våra kunder som känner att de vill ha den här experthjälpen. Det kan vara kampanjer där man vill nå ett visst försäljningsresultat eller förflytta sitt varumärke, säger Emma af Robson till Dagens Media.

Bakgrunden till Fuel är, enligt Stampen Media Group, att annonsörerna idag vill fokusera mer på resultat än kanalval, och sätter ett högt värde på engagemang.

Enligt Emma af Robson är detta arbetssätt unikt för ett svenskt mediebolag.

– Kommunikationen måste ske på mottagarens villkor och vi vill skapa kommunikation som ger ett relevant engagemang och som levererar bäst värde för kundens budget.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Stampen Media Partner

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.