Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Erotik temat i Kappahls nya kampanj

I höst rullar klädkedjan Kappahl ut en kampanj i samarbete med amerikanska erotikförfattaren Erica L James.

Helen Preutz


Publicerad: 15 Augusti 2013, 09:02
Uppdaterad: 06 December 2015, 13:37

Ämnen i artikeln:

Kappahl

För två år sedan kom den fösta delen av erotiktrilogin "Femtio nyanser av honom ut". Böckerna fick enorm respons världen över, och har hittills genererat avkastning i form av cirka 620 miljoner kronor, vilket gör amerikanen Erica L James till världens bäst betalda författare, enligt tidningen Forbes.

– Kampanjen är ett exklusivt samarbete på alla våra marknader. Erica L James är en bästsäljande författare och hennes böcker läses av många människor. De människorna är våra kunder och vi vill erbjuda dem något speciellt, säger Charlotte Högberg, pressansvarig på Kappahl till Dagens Media.

Hon fortsätter:

– Med samarbetet med Erica L James väljer vi att möta vår kund på en arena som kittlar hennes fantasi och erbjuder lite extra flärd i vardagen.

Kampanjen görs av Kappahls inhousebyrå och kommer att synas i butikerna från den 6 november.

Ämnen i artikeln:

Kappahl

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.