Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Eniro visar sin kärlek till nätet i ny kampanj

I bland vill man inte veta allt. Det är poängen i sökmotorn Eniros nya kampanj som startar i dag.

Helen Preutz


Publicerad: 03 Juni 2013, 09:00
Uppdaterad: 06 December 2015, 13:44

Ämnen i artikeln:

Eniro

Eniros nya kampanj visar hur och varför man ska använda sig av den lokala sökmotorn. Men kampanjens poäng är att ibland vill man inte veta allt – utan bara var man kan köpa det man behöver.

– Åtta av tio söker innan de köper och hälften av alla sökningar hos Eniro är lokala. Med kampanjen vill vi belysa nyttan med Eniro, säger Unni Strömstad nordisk marknadschef Eniro i ett pressmeddelande.

Tre filmer ingår i kampanjen som rullas ut online, mobilt, på web-tv, och i sociala medier i dag.

Kampanjen är framtagen av Forsman & Bodenfors. Mediebyrå är MEC.

Ämnen i artikeln:

Eniro

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.