Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Energidryck och formel 1 på Stockholms centralstation

I dagarna rullar en Lotus F1-bil in på Stockholms centralstation. Bakom eventet står energidrycken Burn som är officiell partner till Lotus F1-team.

Helen Preutz


Publicerad: 13 Augusti 2013, 08:57
Uppdaterad: 06 December 2015, 13:38

Ämnen i artikeln:

Jernhusen MediaCoca-Cola

Mellan 16-18 augusti genomför Coca-Colaägda Burn en kampanj i samarbete med Jernhusen Media som säljer reklamytor på Sveriges järnvägsstationer.

Under tre dagars tid kommer en Lotus F1-bil, utrustad med V8-motor och 750 hästkrafter att stå parkerad inne på stationen.

Bakom utställningen står energidrycken Burn, som är officiell partner till Lotus F1-team. Syftet med partnerskapet är att stötta och bana väg för unga kreativa talanger.

Förutom utställningen av bilen bjuder Burn på dryck och musik i form av två dj:s.

– Vi är mycket glada för att Burn väljer att ställa ut Lotus F1 på Centralstationen. Det känns extra kul att rivstarta hösten med ett coolt event och en spännande upplevelse för de 250 000 personer som dagligen rör sig i stationen, säger Ann Hermansson, marknadsansvarig på Jernhusen Media.

Om uppdraget:

Kund: Burn (The Coca-Cola Company)

Byrå: Very / UMG

Kampanjansvarig: Gustaf Wetterwik, marknadschef på Coca-Cola

Tid: 16-18 augusti

Jernhusen Media: Eventyta och samplingsyta, Stockholms Centralstation

Ämnen i artikeln:

Jernhusen MediaCoca-Cola

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.