Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Elva bidrag på shortlist i Promo

Publicerad: 20 Juni 2010, 12:41
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:46

Farfar och Åkestam Holst har störst chans att vinna i kategorin Promo av de svenska byråerna.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions 2010

Farfar och Åkestam Holst har 3 bidrag vardera på shortlist. Farfar är nominerade för Nokias ”The World´s Biggest Signpost” och Åkestam Holst har två nomineringar för Playgrounds sömnkampanj och en för Posten.

Forsman & Bodenfors har två nomineringar för SVT:s ”Dear Steve Jobs”. Ester har två nomineringar för Lafas ”Vart tar 100 000 kondomer vägen i sommar?” och From Stockholm with Love är nominerade för Samsung Shakedown.

Totalt har 1595 bidrag skickats in till kategorin, varav 150 nu hamnat på shortlist.

Se hela nomineringslistan här till höger.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions 2010

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev