Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Driver med svenskars inredningstil i ny kampanj

Publicerad: 12 januari 2015, 13:14
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:17

Tycker att folk bör ta emot mer professionell hjälp.

Ämnen i artikeln:

Skandiamäklarna

AA

Anton Andersson

anton.andersson@dagensmedia.se


Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

I en ny kampanj från Skandiamäklarna får man inblick i fyra personers hem och i deras "unika" indredningsstilar. Syftet från Skandiamäklarnas sida är att visa att professionell hjälp kan få upp priset på bostaden.

– Ibland behövs en rejäl uppfräschning innan bostaden läggs ut till försäljning och ibland behövs bara mindre justeringar, säger Andreas Mühlich marknadschef på Skandiamäklarna i ett pressmeddelande.

Genom att tagga bilder på sitt hem som ska säljas med hashtaggen #vinnenmäklare deltar man även i uttlottningen av ett mäklarupplägg med marknadsföring, fotografering och en professionell homestyling.

Kampanjen kommer att spridas i digitala kanaler, samt i radio.

För kreativ idé står reklambrån IK Stockholm. Filmerna är producerade av House of Wizards.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev