Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Driver med svenskars inredningstil i ny kampanj

Publicerad: 12 Januari 2015, 13:14
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:17

Tycker att folk bör ta emot mer professionell hjälp.


Ämnen i artikeln:

Skandiamäklarna

I en ny kampanj från Skandiamäklarna får man inblick i fyra personers hem och i deras "unika" indredningsstilar. Syftet från Skandiamäklarnas sida är att visa att professionell hjälp kan få upp priset på bostaden.

– Ibland behövs en rejäl uppfräschning innan bostaden läggs ut till försäljning och ibland behövs bara mindre justeringar, säger Andreas Mühlich marknadschef på Skandiamäklarna i ett pressmeddelande.

Genom att tagga bilder på sitt hem som ska säljas med hashtaggen #vinnenmäklare deltar man även i uttlottningen av ett mäklarupplägg med marknadsföring, fotografering och en professionell homestyling.

Kampanjen kommer att spridas i digitala kanaler, samt i radio.

För kreativ idé står reklambrån IK Stockholm. Filmerna är producerade av House of Wizards.

Anton Andersson

anton.andersson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Skandiamäklarna

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.