Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Dildoparty i Tele2:s nya kampanj

Publicerad: 30 september 2010, 10:55
Uppdaterad: 6 december 2015, 15:37

Tele2 smygstartar sin nya kampanj för deras produkt Hemtelefoni via mobilnätet med en humoristisk reklamfilm.


Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

”Svårt att förklara. Lätt att använda.” Det är devisen i Tele2:s nya reklamfilm.

I filmen ser man en försäljare som, något klumpigt, försöker förklara vad Hemtelefoni via mobilnätet är för ett gäng kvinnor, vilka förväntar sig en helt annan typ av produkt.

Även reklamfiguren fåret Frank dyker upp igen.

– Vi har börjat lite grann redan, men den kommer gå ganska så stort i nästa vecka, säger Frippe Stenberg, marknadschef på Tele2.

Tele2:s reklambyrå är Forsman & Bodenfors. Mediebyrå är Mediacom.

Ardalan Samimi

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev