Dildoparty i Tele2:s nya kampanj

2010-09-30 12:55  

Tele2 smygstartar sin nya kampanj för deras produkt Hemtelefoni via mobilnätet med en humoristisk reklamfilm.

”Svårt att förklara. Lätt att använda.” Det är devisen i Tele2:s nya reklamfilm.

I filmen ser man en försäljare som, något klumpigt, försöker förklara vad Hemtelefoni via mobilnätet är för ett gäng kvinnor, vilka förväntar sig en helt annan typ av produkt.

Även reklamfiguren fåret Frank dyker upp igen.

– Vi har börjat lite grann redan, men den kommer gå ganska så stort i nästa vecka, säger Frippe Stenberg, marknadschef på Tele2.

Tele2:s reklambyrå är Forsman & Bodenfors. Mediebyrå är Mediacom.

Ardalan Samimi

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt