Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag19.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Det kan annonsörer lära av Gants filmsatsning

Publicerad: 22 Maj 2019, 07:23

I dokumentären "Flipping the ladder" vill Gant ifrågasätta de traditionella sätten att se på status.

DAGENS MEDIA INSIKT. Två år har gått sedan Gant sjösatte konceptet ”Never stop learning” och lanserade en egen tv-serie. Den globala marknadschefen Eleonore Säll delar med sig av sina lärdomar och tips i Dagens Media Insikt.


Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktGant

Vad händer när man följer sin nyfikenhet och ifrågasätter de traditionella sätten att se på status och karriärstegen? Det vill varumärket Gant ta reda på genom dokumentärfilmen ”Flipping the ladder”. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktGant

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.