Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Det kan annonsörer lära av Gants filmsatsning

Publicerad: 22 Maj 2019, 07:23

I dokumentären "Flipping the ladder" vill Gant ifrågasätta de traditionella sätten att se på status.

DAGENS MEDIA INSIKT. Två år har gått sedan Gant sjösatte konceptet ”Never stop learning” och lanserade en egen tv-serie. Den globala marknadschefen Eleonore Säll delar med sig av sina lärdomar och tips i Dagens Media Insikt.


Ämnen i artikeln:

GantDagens Media Insikt

Vad händer när man följer sin nyfikenhet och ifrågasätter de traditionella sätten att se på status och karriärstegen? Det vill varumärket Gant ta reda på genom dokumentärfilmen ”Flipping the ladder”. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

GantDagens Media Insikt

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev