Få hela storyn
Starta din prenumeration
Kampanjer
Publicerad: 9 augusti 2012, 07:50
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:15
Skokedjan Deichmann sjösätter en kampanj i sociala medier till förmån för BRIS.
Kampanjen går under parollen "Trygga barndomen" och med denna vill Deichmann samla in pengar till förbån för BRIS.
Kampanjen kommer att rulla butik och i sociala medier och centreras kring en kampanjsida och en kampanjfilm. Kampanjen ska också spridas via hashtagen #tryggabarndomen.
– BRIS arbete är mycket viktigt för behövande barn och unga och vi är stolta över att kunna stödja dem, säger Christian Berger, Deichmanns Sverigechef, i ett pressmeddelande.
För varje krona som skänks till förmån för kampanjen skänker skokedjan motsvarande summa till Bris, till en gräns av 145 000 kronor. Kampanjen pågår under hösten och vintern 2012.
Beställare: Deichmann
Samarbetspartner: BRIS
Kommunikationsbyrå: Story Relations
Idéutveckling och projektledning: Helya Houshmand, Story Relations
Art Director: Charlotte Wennström, Story Relations
Design och digital produktion: Tatchit
Filmproduktion: 3FLIG Film
Elin Hanspers