Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

De utser bästa inhousereklamen

Publicerad: 7 Augusti 2015, 11:34
Uppdaterad: 6 December 2015, 11:55

Ifs marknadschef Caroline Glansén tar plats i juryn för Inhouse 2015.


Ämnen i artikeln:

Inhouse

I september avgörs Sveriges enda reklamtävling för inhousebyråer, Inhouse 2015.

Tävlingen, som arrangeras av Dagens Media, prisar reklam som produceras internt på företagens marknads- eller inhousavdelningar. I år genomförs tävlingen för fjärde gången och vinnarna utses vid en gala på Berns den 29 september.

Vinnarna utses av en jury bestående av Caroline Glansén, marknadschef på If Skadeförsäkring, Jan Tallroth, kommunikationskonsult, Gunnar Duintjer, vd på Arkitektkopia, Emily de Piro, rekryteringskonsult på Inhouse, och Fredrik Svedjetun, chefredaktör på Dagens Media. Ytterligare en person tillkommer.

Sista dag att anmäla sitt bidrag till tävlingen är den 14 augusti.

Årets kategorier i Inhouse 2015 är:

· Bästa kampanj

· Bästa kampanj småföretag

· Bästa DR-utskick

· Bästa trycksak

· Bästa expo

· Bästa digitala aktivitet

· Årets rookie

· Årets inhouseavdelning

 

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Inhouse

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev