Kampanjer
De dömer i Stockholm Media Award
Publicerad: 21 januari 2013, 11:55
Huvudjuryn i årets Stockholm Media Award leds, precis som förra året, av Beatrice Lindvall på Heineken
Stockholm Media Awards utses på Stockholm Media Week på Chinateatern i Stockholm 15 till 16 maj.
Liksom tidigare år delas priser ut i kategorierna årets kampanj och årets annonsör.
I huvudjuryn sitter bland andra Jonas Dahlquist från Starcom och Håkan Sjöstrand från Ica.
– Årets nya jury kommer att göra ett strålande jobb under ledning av Beatrice Lindvall. De utser årets vinnare av Stockholm Media Award, vilket alltid är en stor utmaning, säger Staffan Slörner, vd på Sveriges Mediebyråer, i ett pressmeddelande.
Stockholm Media Week arrangeras för nionde året i rad av Sveriges Mediebyråer.
De sitter i juryn:
Beatrice Lindvall, Heineken samt juryns ordförande. Fredrik Edberg, Mindshare Jonas Dahlquist, Starcom Frippe Stenberg, Vizeum Peter Callius, TNS Sifo Håkan Sjöstrand, Ica Inna Egorova, Philips Cecilia Udekwu, Unilever