Kampanjer
De dömer i Stockholm Media Award
Publicerad: 31 januari 2012, 07:23
I dag offentliggör Sveriges Mediebyråer huvudjuryn i Stockholm Media Award. Precis som förra året leds juryarbetet av Beatrice Lindvall på Heineken.
DT
Dante Thomsen
Det är mellan den 9 och 10 maj i år som priserna för bästa kampanj och årets annonsör delas ut under Stockholm Media Week.
I årets jury sitter bland annat Linus Almqvist på Vattenfall, Linda Lindén på Maxus och Stefan Svanfeldt på TNS Sifo.
– Vi är mycket nöjda med årets huvudjury som består av kompetenta annonsörer, expertkonsulter för reklam- och mediebyråer samt analysföretag. Det blir spännande att se vad juryn kommer fram till, säger Sveriges Mediebyråers vd Staffan Slörner i ett pressmeddelande.
Stockholm Media Week anordnas på China Teatern i Stockholm. Programredaktör är Lena Magnergård.
Hela juryn
Linus Almqvist, Vattenfall
Maria Arnholm, Springtime
Jonas Hansson, Bright Media Agency
Malin Jennerholm, Kraft Foods
Helen Landberg, OMD
Henrik Levahn, Masscreation Reklambyrå
Lina Lindén, Maxus
Stefan Svanfeldt, TNS SIFO