Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

De dömer i Stockholm Media Award

Publicerad: 31 Januari 2012, 07:23
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:34

I dag offentliggör Sveriges Mediebyråer huvudjuryn i Stockholm Media Award. Precis som förra året leds juryarbetet av Beatrice Lindvall på Heineken.


Ämnen i artikeln:

Sveriges MediebyråerStockholm Media WeekStockholm Media Award

Det är mellan den 9 och 10 maj i år som priserna för bästa kampanj och årets annonsör delas ut under Stockholm Media Week.

I årets jury sitter bland annat Linus Almqvist på Vattenfall, Linda Lindén på Maxus och Stefan Svanfeldt på TNS Sifo.

– Vi är mycket nöjda med årets huvudjury som består av kompetenta annonsörer, expertkonsulter för reklam- och mediebyråer samt analysföretag. Det blir spännande att se vad juryn kommer fram till, säger Sveriges Mediebyråers vd Staffan Slörner i ett pressmeddelande.

Stockholm Media Week anordnas på China Teatern i Stockholm. Programredaktör är Lena Magnergård.

Hela juryn

Linus Almqvist, Vattenfall

Maria Arnholm, Springtime

Jonas Hansson, Bright Media Agency

Malin Jennerholm, Kraft Foods

Helen Landberg, OMD

Henrik Levahn, Masscreation Reklambyrå

Lina Lindén, Maxus

Stefan Svanfeldt, TNS SIFO

Dante Thomsen


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev