Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

De dömer i Stockholm Media Award

Publicerad: 21 Januari 2013, 11:55
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:58

Huvudjuryn i årets Stockholm Media Award leds, precis som förra året, av Beatrice Lindvall på Heineken


Ämnen i artikeln:

Sveriges MediebyråerStockholm Media WeekStockholm Media Award

Stockholm Media Awards utses på Stockholm Media Week på Chinateatern i Stockholm 15 till 16 maj.

Liksom tidigare år delas priser ut i kategorierna årets kampanj och årets annonsör.

I huvudjuryn sitter bland andra Jonas Dahlquist från Starcom och Håkan Sjöstrand från Ica.

– Årets nya jury kommer att göra ett strålande jobb under ledning av Beatrice Lindvall. De utser årets vinnare av Stockholm Media Award, vilket alltid är en stor utmaning, säger Staffan Slörner, vd på Sveriges Mediebyråer, i ett pressmeddelande.

Stockholm Media Week arrangeras för nionde året i rad av Sveriges Mediebyråer.

De sitter i juryn:

Beatrice Lindvall, Heineken samt juryns ordförande. Fredrik Edberg, Mindshare Jonas Dahlquist, Starcom Frippe Stenberg, Vizeum Peter Callius, TNS Sifo Håkan Sjöstrand, Ica Inna Egorova, Philips Cecilia Udekwu, Unilever

Elin Hanspers

elin.hanspers@dagensmedia.se


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev