Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

De dömer i Stockholm Media Award

Huvudjuryn i årets Stockholm Media Award leds, precis som förra året, av Beatrice Lindvall på Heineken


Publicerad 2013-01-21 11:55
Uppdaterad 2015-12-06 13:58

Ämnen i artikeln:

Sveriges Mediebyråer

Dela artikeln:

Stockholm Media Awards utses på Stockholm Media Week på Chinateatern i Stockholm 15 till 16 maj.

Liksom tidigare år delas priser ut i kategorierna årets kampanj och årets annonsör.

I huvudjuryn sitter bland andra Jonas Dahlquist från Starcom och Håkan Sjöstrand från Ica.

– Årets nya jury kommer att göra ett strålande jobb under ledning av Beatrice Lindvall. De utser årets vinnare av Stockholm Media Award, vilket alltid är en stor utmaning, säger Staffan Slörner, vd på Sveriges Mediebyråer, i ett pressmeddelande.

Stockholm Media Week arrangeras för nionde året i rad av Sveriges Mediebyråer.

De sitter i juryn:

Beatrice Lindvall, Heineken samt juryns ordförande. Fredrik Edberg, Mindshare Jonas Dahlquist, Starcom Frippe Stenberg, Vizeum Peter Callius, TNS Sifo Håkan Sjöstrand, Ica Inna Egorova, Philips Cecilia Udekwu, Unilever

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.