Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Logga in


Kampanjer

De dömer i Inhouse 2019

Publicerad: 23 Maj 2019, 14:27

Förra året tog Tre hem Årets inhouseavdelning.

Foto: Janne Næss

Här är juryn som ska bedöma inhouseavdelningarnas kampanjbidrag.


Ämnen i artikeln:

Inhouse

Den 7 november prisas Sveriges bästa marknads- och inhouseavdelningar i Dagens Medias reklamtävling Inhouse. 

Pris delas ut i totalt åtta olika kategorier: Bästa kampanj, Bästa inkluderande kampanj, Bästa trycksak, Bästa DR-utskick, Bästa expo, Bästa digitala marknadsföring, Årets inhouseavdelning samt Årets rookie.

Nu är årets jury utsedd som huvudsakligen ska bedöma strategi och idé, kreativitet och resultat. 

Här är listan på årets jurymedlemmar:

• Gunnar Duintjer, vd, Arkitektkopia
• Christel Hedin, vd, Abakus
• Karin Sorte, marknadschef, SDR
• Julia Lundin, redaktör, Resumé Insikt
• Suzan Hourieh Lindberg, head of diversity management and brand partnerships, Volvo car mobility
• Hannes Kerstell, executive media director, Prime
• Jesper Albansson, head of marketing media, Visual art
• Madeleine Nilsson, redaktör Dagens Media
• Sanna Rosén, art director, Forsman & Bodenfors inhouse
• Kendra Ibsen, product owner brandhouse, Telenor
• Emily de Piro, affärsområdeschef kommunikation, Inhouse
• Nadinne Witenheim, marketing & brand strategy, Delta projects

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Inhouse

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.