Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag25.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

De dömer Guldbladet

Publicerad: 15 Mars 2012, 06:21
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:29

Jan Wifstrand leder juryarbetet i Sveriges uppdragspublicisters tävling Guldbladet.


Ämnen i artikeln:

GuldbladetSveriges uppdragspublicister

Jan Wifstrand, vd på Rapidu får sällskap av:

Marianne Brandt, creative director/modechef, M Magasin, Bonnier Tidskrifter

Micael Dahlén, professor, Handelshögskolan

Elsa Falk, verksamhetschef, Plan produktion & försäljning AB

Jan Gradvall, journalist

Caroline Schön-Jansson, ordförande, Sveriges Informationsförening och kommunikationskonsult

Fredrik Svedjetun, chefredaktör, Dagens Media

Malou Örner, seniorkonsult, Rewir

Inför årets tävling har Guldbladet fått en nya profil och hemsida. Den nya identiteten har tagits fram av designbyrån Kazakoff Design.

– Vår nya logotyp, i form av det guldfärgade bladet, är en metafor för det innehåll som branschen tillför i kommunikationen, säger Dragana Kusoffsky Maksimovi?, vd för Sveriges Uppdragspublicister, i ett pressmeddelande.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.