Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag28.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Därför bygger Betsson egen contentstudio

Publicerad: 22 September 2020, 10:44

En allt större del av Betssons reklambudget läggs på egna kanaler.

Foto: Betsson

Betsson bygger contentstudio som del av sin strategi att rikta om medieinvesteringarna till egna kanaler. ”Ett sätt för oss att bli lite smalare och mer riktade till befintliga kunder”, säger Robin Olenius, pr- och kommunikationschef på Betsson.


Ämnen i artikeln:

SpelbolagBetssonSpelreklam

Sedan den stora omregleringen av spelmarknaden som trädde i kraft i januari 2019 har nya marknadsföringsdörrar öppnats för spelbolagen. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SpelbolagBetssonSpelreklam

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.