Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Dagens Industri tar över X2000-tåg

Från och med nu och två månader framåt kommer man att kunna se rosa tåg i kollektivtrafiken när DI lanserar sin nya kampanj.

Andrea Svanberg


Publicerad: 07 April 2014, 09:00
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:42

Ämnen i artikeln:

Dagens Industri

Dagens Industri sammarbetar med kollektiva färdmedel i kampanjen "Ett sätt att ta sig fram".

Kampanjen kommer att visas på tåg och bussar runt om i landet och fungerar som en metafor för sätt att ta sig fram i affärsliv, karriär och på börsen.

– Just detta att komma framåt, att ta sig vidare, tycker vi symboliserar både tidningen och läsarna, säger Henrik Stangel, vd på Dagens Industri, i ett pressmeddelande.

Kampanjen är en satsning som ska få affärstidningen att synas, både utanpå och inuti färdmedlen där tidningen bjuder resenärer på gratisex i papperform och digitalt.

Ämnen i artikeln:

Dagens Industri

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.