Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Dagens Industri tar över X2000-tåg

Publicerad: 7 april 2014, 09:00
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:42

Från och med nu och två månader framåt kommer man att kunna se rosa tåg i kollektivtrafiken när DI lanserar sin nya kampanj.


Ämnen i artikeln:

Dagens Industri

Dagens Industri sammarbetar med kollektiva färdmedel i kampanjen "Ett sätt att ta sig fram".

Kampanjen kommer att visas på tåg och bussar runt om i landet och fungerar som en metafor för sätt att ta sig fram i affärsliv, karriär och på börsen.

– Just detta att komma framåt, att ta sig vidare, tycker vi symboliserar både tidningen och läsarna, säger Henrik Stangel, vd på Dagens Industri, i ett pressmeddelande.

Kampanjen är en satsning som ska få affärstidningen att synas, både utanpå och inuti färdmedlen där tidningen bjuder resenärer på gratisex i papperform och digitalt.

Andrea Svanberg

Ämnen i artikeln:

Dagens Industri

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.