Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Corren vinner innovationspris

Mediehuset Corren tar hem Mediekompaniets innovationspris.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 04 December 2015, 13:17
Uppdaterad: 09 December 2015, 12:15

För andra året i rad delar Mediekompaniet ut Innovationspriset under 100-wattaren. Förra året gick priset till Upsala Nya Tidning.

I år blir vinnaren alltså Mediehuset Corren med ”Citypaketet".

Syftet med Innovationspriset är att lyfta fram gott affärsmannaskap på mediehus anslutna till Mediekompaniet.

Övriga finalister var Borås Tidning med ”Din bästa Sida” och ”Hasta la Knalleland”.

LÄS ÄVEN:

Barncancerfonden och Ingo tar hem Långsiktigt

Icas hälsorabatt vinner Årets Nytänk

Eton vinner b2b-kategorin

Bris emojis tar hem 100 watt

Björn Borgs dataspel vinner 100 watt

Like a Swede tar hem högsta vinsten

Blowing in the Wind tar 100 watt   

Volvo vinner 100 watt igen  

Corren vinner innovationspris

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.