Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Comviq tar ton på Stockholms central

Publicerad: 11 Oktober 2013, 14:00
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:31

Just nu tolkar operasångare känslan man får när mobilräkningen dimper ner i brevlådan.


Ämnen i artikeln:

ComviqJernhusen Media

Mobiloperatören Comviq bjuder i dag på dramatik av det musikaliska slaget när ett gäng operaimprovisatörer håller hov på Stockholms centralstation.

Syftet med kampanjen är att skapa uppmärksamhet kring Comviqs "fastpriserbjudande". Förutom att höra operasångarna ta ton kan besökare tävla om ett nytt abonnemang hos Comviq.

Bakom eventet står eventbyrån Knut Kommunikation och Jernhusen Media som säljer event och reklam på stationer. Filmen är gjord av produktionsbolaget Klapp.co.

– Besökare och resenärer uppskattar verkligen när det händer oväntade saker på stationen och det Comviq gör här idag är ett mycket bra exempel på ett kreativt event med mycket känsla och interaktivitet, säger Ann Hermansson, marknadsansvarig på Jernhusen Media.

Eventet är en del i Comviqs emojikampanj som Dagens Media tidigare berättat om.

Helen Preutz


Ämnen i artikeln:

ComviqJernhusen Media

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev