Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag26.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Com Hem visar det viktigaste med internet

Publicerad: 7 Mars 2012, 09:46
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:30

Judit och Judit dyker återigen upp i några av Youtubes mest populära klipp, och startar en tävling om orginalklippen.


Ämnen i artikeln:

KingCom hem

Nästa kampanj från Com Hem, som startar på måndag, handlar om snabbare bredband.

Budskapet i filmen är att det krävs ett rejält höghastighetsbredband från Com Hem för att kunna del av allt det viktiga på internet, enligt marknadschefen Annika Wink.

- Vi har i ett flertal olika reklamfilmer för vårt bredbandserbjudande utgått ifrån kända YouTube-klipp och internetfenomen. Det är vårt sätt att uppmärksamma den kultur som skapas på internet, lyfta fram dem som fyller nätet med innehåll och visa lite av det roliga vi tillhandahåller, säger hon i ett pressmeddelande.

Kampanjen innehåller också en tävling där deltagarna kan testa sina internetkunskaper och visa hur bra koll de har på originalklippen.

Som vanligt är det King som ligger bakom kampanjen. The Producers har producerat filmen.

Arbetsgrupp

AD - Lotta Ågerup

Copy - Hedvig Hagwall-Bruckner

Web Director - Philip Åstmar

Projektledare - Lina Söderqvist

Produktionsledare - Åsa Slättegård

Produktionsbolag - The Producers

Regissör – Traktor

Producent – Anders Gernandt

Post produktion – STOPP Mediabyrå - OMD

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

KingCom hem

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.