Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Case: Schibsted tog ut Kavli-kampanjen på Aftonbladets Instagramkonto

Publicerad: 14 Oktober 2019, 06:10

Schibsted Brand studio har chans att vinna i Digiday marketing and advertising awards Europe med en kampanj för Kavli. Den kreativa konceptutvecklaren – Isabelle Redving – svarar på hur man arbetat fram kampanjinnehållet.


Ämnen i artikeln:

KavliPodcastAftonbladetnative advertisingSchibstedYoutubeFacebookbranded content

Schibsted Brand studio är nominerade i Digiday marketing and advertising awards Europe i kategorin ”Best inhouse content/brand studio” och ”Best multi-channel content distribution strategy”.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.