Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Case: Schibsted tog ut Kavli-kampanjen på Aftonbladets Instagramkonto

Publicerad: 14 Oktober 2019, 06:10

Schibsted Brand studio har chans att vinna i Digiday marketing and advertising awards Europe med en kampanj för Kavli. Den kreativa konceptutvecklaren – Isabelle Redving – svarar på hur man arbetat fram kampanjinnehållet.


Ämnen i artikeln:

KavliPodcastAftonbladetnative advertisingSchibstedYoutubeFacebookbranded content

Schibsted Brand studio är nominerade i Digiday marketing and advertising awards Europe i kategorin ”Best inhouse content/brand studio” och ”Best multi-channel content distribution strategy”.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.