Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag28.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Case: Schibsted tog ut Kavli-kampanjen på Aftonbladets Instagramkonto

Publicerad: 14 Oktober 2019, 06:10

Schibsted Brand studio har chans att vinna i Digiday marketing and advertising awards Europe med en kampanj för Kavli. Den kreativa konceptutvecklaren – Isabelle Redving – svarar på hur man arbetat fram kampanjinnehållet.


Ämnen i artikeln:

Youtubebranded contentnative advertisingFacebookKavliSchibstedPodcastAftonbladet

Schibsted Brand studio är nominerade i Digiday marketing and advertising awards Europe i kategorin ”Best inhouse content/brand studio” och ”Best multi-channel content distribution strategy”.

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.