Gå direkt till textinnehållet

Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Prenumerera


Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Upptäck våra fördjupande analyser inom medier och marknadsföring

Prenumerera

Kampanjer

Café marknadsför sina skribenter

”Café älskar magasin” är temat när Café marknadsför den egna tidningen. Tidningens skribenter frontar kampanjen.


Publicerad 2011-09-20 08:10

Ämnen i artikeln:

Café

Dela artikeln:

Lagom till att nya konkurrenten Icon gör intåg på marknaden passar Café på att slå ett slag för den egna tidningen.

I en serie intervjufilmer berättar Cafés mest profilerade skribenter – Jan Gradvall, Jonas Cramby och Daniel Lindström – om sin kärlek till magasin.

Först ut är Jan Gradvall, vars film idag publiceras på cafe.se. Senare i veckan följer intervjuerna med Jonas Cramby och Daniel Lindström.

– Det här är dels ett sätt att marknadsföra våra medarbetare, vilket vi traditionellt varit lite dåliga på, och dels en påminnelse om vilka unika egenskaper magasinet fortfarande har som medieform. Framför allt hoppas vi att alla som ser filmerna ska inspireras till mer läsning, både av oss och andra tidningar, säger Markus Kylén, vikarierande chefredaktör på Café.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.