Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Brothers firar 20 med klassiker

Publicerad: 17 september 2012, 11:01
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:11

Brothers kampanjar med klassiska plagg för att fira att kedjan fyller 20 år.

Ämnen i artikeln:

AWB

KD

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se


Kampanjen drar igång nästa vecka på stortavlor, i magasin och i butik.

RNB-kedjan Brothers ett nytt visuellt manér, tillsammans med ad:n David Hägglund, och har valt ut fyra enligt dem ikoniska plagg ur höstkollektionen:  en kostym, en klubblazer, ett par chinos och stickad ulltröjan.

– Ikonplaggen representerar Brothers och det som vi ska stå för: Ett herrmode som lyckas vara tidlöst, men som ändå lever och förändras med tiden genom att ständigt förbättra och uppdatera kvalitéer, material och passformar, säger Magnus Hultin, chefsdesigner på Brothers, i ett pressmeddelande.

I samband med 20-årsfirandet öppnar Brothers även sin första e-handel.

Kreativt team

Fotograf: Tobias Lundqvist

AD: David Hägglund

Stylist: Lars-Fredrik Svedberg

Copywriter: Marcus Dunberg

Pr-byrå: AWB

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev