Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Bris emojis tar hem 100 watt

Bris och Garbergs belönas med den ädlaste valören.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 04 December 2015, 13:37
Uppdaterad: 09 December 2015, 12:14

Ämnen i artikeln:

Bris100-wattarenGarbergs

Bris och Garbergs ligger bakom kampanjen "Abused emojis" som vinner 100-wattaren i kategorn Ideellt – kampanj. Syftet med kampanjen är att göra det lättare för barn och unga att prata om svåra saker eller situationer där de far illa.

–  Det bara känns så kul att vår app har gått så bra och vi vet att det är så många barn som har svårt att sätta ord på de situationer de befinner sig i, säger Silvia Ernhagen, kommunikationschef på Bris.

Vinnare Ideellt – Kampanj

100W: Abused Emojis, BRIS/Garbergs

75W: Prata med barnen, Stockholms Stadsmission/Kärnhuset

50W: Jag är lärare, Södertörns högskola/Gullers Grupp

LÄS ÄVEN:

Barncancerfonden och Ingo tar hem Långsiktigt

Icas hälsorabatt vinner Årets Nytänk

Eton vinner b2b-kategorin

Ämnen i artikeln:

Bris100-wattarenGarbergs

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.