Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Bredbandsbolaget ut i ny kampanj

Publicerad: 4 april 2011, 12:55
Uppdaterad: 6 december 2015, 15:15

Bredbandsbolaget spinner vidare på sitt reklammanér "Upplev mer" och lanserar ytterligare en kampanj baserad på konceptet.


Ämnen i artikeln:

TelenorBredbandsbolagetAcne

Den nya kampanjen - signerad Acne - fokuserar på att fler kan uppleva mer.

Låten "Upplev mer" har dammats av och kommer nu i en nyinspelning, signerad den "populära" gruppen Bredbandet.

Enligt Bredbandsbolaget har bandmedlemmarna fått en make-over samtidigt som filmerna har fått en "visuell uppdatering".

– Upplev mer-konceptet har visat sig vara väldigt uppskattat bland våra kunder, därför bygger vi vidare på förra årets succé med stöd av vår prisbelönta kundservice som är branschens bästa enligt Svenskt Kvalitetsindex, säger Jesper Hedblom, marknadschef på Bredbandsbolaget i ett pressmeddelande.

Kampanjen kommer gå både på bio, i tv, print, radio, webben och utomhus. Den första filmen går upp i dag.

Arbetsgrupp

Acne AdvertisingCreative Director: Adam SpringfeldtCopywriter: Erik BergqvistArt Director: Johan HolmgrenOperativ Projektledare: Sofia OrrheimOriginal: Henrik Åkerberg

Filmproduktion:Byråproducent: Camilla Geijer/Another ProductionRegissör: StyleWar,

Produktionsbolag: B-Reel FilmsExekutiv Producent: Johannes ÅhlundProducent: Lia EliassonOffline: Frederik NordstedtGrading: Chimney PotOnline SFX: SwissKompositörer: Chrille Olsson och Mattias TegnérLjudmix: Stopp

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

TelenorBredbandsbolagetAcne

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev