Få hela storyn
Starta din prenumeration
Kampanjer
Publicerad: 23 Augusti 2012, 11:09
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:13
Förra gången firade Bredbandsbolaget med tårta. Nu får tittarna ta del av ett färgsprakande fyrverkerispel.
Bredbandsbolaget fortsätter fira att företaget kom först i Svenskt Kvalitetsindex årliga undersökning av tele- och datakombranschen.
I företagets förra reklamfilm på temat bakade de en enorm tårta. Nu sprakar de igång ett fyrverkerispel.
– Vi försöker hela tiden hitta nya sätt att utveckla ”Upplev Mer”, ett framgångsrikt koncept som vi använt oss av under en längre tid, säger Sara Hallsund, reklam- och varumärkesansvarig på Bredbandsbolaget, i ett pressmeddelande.
Filmen ska ta fasta på att Bredbandsbolaget nu erbjuder två fria månader av tv, telefoni eller bredband och kommer att gå i TV3, TV4, TV4 Film, TV4 Fakta, TV4 Sport, Kanal 5, Sjuan och Kanal 9.
Kampanjen går även på bio, radio, i dagspress och på webben.
Se filmen nedan:
<iframe width="442" height="249" src="http://www.youtube.com/embed/VnNr0fkXhFI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Acne Advertising:
Adam Springfeldt, creative director
Lars-Göran Uddman, projektledare
Erik Bergqvist, copywrite
Johan Holmgren, art director
Sofie Holmström, produktionsledare
Bredbandsbolaget:
Patrik Söder, head of brands på Telenor Sverige
Sara Hallsund, reklam- och varumärkesansvarig på Bredbandsbolaget
Susanne Sahlström Nygren, projektledare på Bredbandsbolaget
Elin Hanspers