Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Bredbandsbolaget i fyrverkerishow

Publicerad: 23 Augusti 2012, 11:09
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:13

Förra gången firade Bredbandsbolaget med tårta. Nu får tittarna ta del av ett färgsprakande fyrverkerispel.


Bredbandsbolaget fortsätter fira att företaget kom först i Svenskt Kvalitetsindex årliga undersökning av tele- och datakombranschen.

I företagets förra reklamfilm på temat bakade de en enorm tårta. Nu sprakar de igång ett fyrverkerispel.

– Vi försöker hela tiden hitta nya sätt att utveckla ”Upplev Mer”, ett framgångsrikt koncept som vi använt oss av under en längre tid, säger Sara Hallsund, reklam- och varumärkesansvarig på Bredbandsbolaget, i ett pressmeddelande.

Filmen ska ta fasta på att Bredbandsbolaget nu erbjuder två fria månader av tv, telefoni eller bredband och kommer att gå i TV3, TV4, TV4 Film, TV4 Fakta, TV4 Sport, Kanal 5, Sjuan och Kanal 9.

Kampanjen går även på bio, radio, i dagspress och på webben.

Se filmen nedan:

<iframe width="442" height="249" src="http://www.youtube.com/embed/VnNr0fkXhFI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Arbetsgrupp

Acne Advertising:

Adam Springfeldt, creative director

Lars-Göran Uddman, projektledare

Erik Bergqvist, copywrite

Johan Holmgren, art director

Sofie Holmström, produktionsledare

Bredbandsbolaget:

Patrik Söder, head of brands på Telenor Sverige

Sara Hallsund, reklam- och varumärkesansvarig på Bredbandsbolaget

Susanne Sahlström Nygren, projektledare på Bredbandsbolaget

Elin Hanspers

elin.hanspers@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.