Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Bred musikgrupp i Bredbandsbolagets film

Publicerad: 22 April 2010, 12:53
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:53

Bredbandsbolaget lyfter fram bredden i bolagets utbud i nya reklamfilmen. Se den på Dagensmedia.se.


Bredbandsbolaget spinner vidare på sitt koncept ”Uppev mer”. Tanken är att berätta att företaget är mer än bara bredband – och att de erbjuder allt från tv till gaming.

Varje produkt karaktäriseras av en medlem i musikgruppen ”Bredbandet”. Filmerna har premiär på fredag.

– Med Bredbandet så kan vi både visa upp helheten och lyfta fram soloartister. Kampanjen illustrerar vilken upplevelse våra tjänster kan ge, säger Bredbandsbolagets kommunikationsansvariga Sara Hallsund, i ett pressmeddelande.

Kampanjen, som är framtagen i samarbete med Acne, går även i utomhus, i radio, på webben och som event.

Bredbandsbolagets mediebyrå är Carat. Låten ”Upplev mer” bygger på Sonny J ”Can’t Stop Moving”.

Martin Schori

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.