Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag19.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Bonnier sponsrar Berghs

Publicerad: 10 Maj 2011, 07:05
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:11

Bonnier Tidskrifter är huvudsponsor för årets slututställning på Berghs.


Temat på årets slututställning är ”Rädslan för att misslyckas”.

– Vi är med som sponsor i år för att vi tycker att deras tema är väldigt intressant. Att inte vara rädd för att misslyckas ligger i linje med hur vi själva tänker inom Bonnier. För att lyckas krävs mycket mod och framför allt att inte låta sig begränsas av rädslan för att misslyckas, säger Camilla Hedin, Affärsområdeschef på Bonnier Tidskrifter, i ett pressmeddelande.

Samarbetet startade i samband med Bonnier Tidskrifts tävling Nya uppslag, där elever från Berghs vann i kategorin Framtida uppslag.           

Berghs slututställning, där 151 examensstudenter ställer ut, pågår mellan 26 och 29 maj.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.