tisdag31 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Bloggare ska ge energi åt Din Sko

Publicerad: 28 februari 2012, 07:24
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:26

Tre modebloggare ska förändra Din Skos varumärke – och ge det mer energi.


RL

Rebecka Lindberg


– De bidrar till vårt pr-arbete, säger Christina Holmqvist, affärsområdeschef på Din Sko.

De tre bloggarna har valt ut sina favoritskor ur Din Skos sortiment. Först ut blir Caroline Blomst i början av mars och sedan följer Angelica Blick i april och Carolina Engman i maj.

– Alla tre representerar mode och är bra samarbetspartners, säger Christina Holmqvist.

Skorna kommer att få en särskild exponering i butikerna och bloggarna kommer att skriva och berätta om sitt val.

– Vi vill förstärka modet, inspirera och får mer energi i varumärket, säger Christina Holmqvist.

Med kampanjen hoppas de förstärka relationen till redan existerande kunder men även locka de som inte varit inne i butiken på ett tag att komma tillbaka.

– Vi vill överraska mer och det här är början på en förändringsresa, säger Christina Holmqvist.

Kampanjen bygger vidare på konceptet ”Styled by shoes” och ”shoes” byts ut mot bloggarnas namn. Din Sko har tidigare haft samarbeten med bloggare, men inte lika omfattande som det här. Pr-byrån bakom idén är Jung Relations.

Till hösten blir det eventuellt fler samarbeten med andra bloggare

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev