Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Logga in


Kampanjer

BLOGG: Vad skulle hända om Centern gjorde som Volvo?

Publicerad: 04 Februari 2014, 08:48
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:49

De politiska partierna missförstår hur reklam fungerar – och slänger därför bort miljoner på kommunikation som inte fungerar, skriver Dagens Medias bloggare och krönikör Erik Modig.


Ämnen i artikeln:

Erik Modig

Läs mer i Erik Modigs blogg Tankar om kommunikation.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Erik Modig

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.