fredag27 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Blåkläder hyllar arbetarna

Publicerad: 27 februari 2012, 12:21
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:31

Det är lätt att ta byggarbetarnas slit för givet. Det anser Blåkläder, som lyfter fram sina kunder i en ny kampanj.


MS

Martin Schori


Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

– De som använder våra plagg har hårda jobb som kräver mycket. Det är tidiga morgnar, regn och rusk, tuffa deadlines och mycket som står på spel. Det är lätt att deras slit tas för givet, säger marknadschefen Kalle Larsson i ett pressmeddelande.

Reklamfilmen går upp i mars Sverige, Norge och Finland. Den är framtagen tillsammans med reklambyrån Rekyl, som fick uppdraget efter en pitch.

– Rekyl har tagit fram ett suveränt koncept som lyfter fram våra kunders betydelse. Som synliggör människorna som gör jobbet, varje dag, året runt, över hela världen. Den nya filmen visar vilken stolthet vi känner för våra kunder och deras gärning, säger Kalle Larsson.

Blåkläders mediebyrå är TBS medan Atmosfär producerat.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev