onsdag1 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Betfair till attack mot konkurrenterna

Publicerad: 16 februari 2012, 07:38
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:32

Spelbolaget Betfair rullar ut månmiljonkampanj där de jämför sina odds med konkurrenternas.


HW

Henrik Widell


Kampanjen ”Nöj dig inte med lägre odds” tar inspiration av sportens värld, närmare bestämt fotbollen, där de illustrerar fördelen med sina odds med hjälp av lagtröjor på en fotbollsplan.

– Det här är en kampanj med ett enkelt och rakt budskap. Spelaren kan inte hitta ett bättre pris för sina odds vid en jämförelse med andra bookmakers” säger Betfairs Sverigechef, Klas Winberg, i ett pressmeddelande.

Kampanjen har premiär i veckan och går i print, tv och internet under en tremånadersperiod. Kanalerna för kampanjen är TV3, TV6, TV8, TV10 och Viasats utbud. 

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev