Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Berghs fixar kampanj åt TV11

Publicerad: 1 Juni 2011, 11:41
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:08

Elever från Berghs – Mahogany and friends – ligger bakom TV11:s nya kampanj.


Ämnen i artikeln:

BerghsAnton GlanzeliusTV11

Temat för kampanjen är ”11 seconds of fame”. Tittarna kan ladda upp bilder på sig själva på elva.tv och därmed göra sig själva till programpresentatörer. Dessa sprids sedan via Facebook med TV11:s kanalgrafik. De bästa och mest populära klippen ska sedan visas i TV11 som riktiga programpresentationer.

Kampanjen går upp på söndag. Då används presentationer från några av de utröstade deltagarna från ”Big Brother”.

– Det här är ett roligt och kreativt sätt att involvera och engagera tittarna och det är imponerande att se kompetensen som Mahogany and friends besitter, säger Anton Glanzelius, kanalchef för TV11, i ett pressmeddelande.

Arbetsgrupp

Mahogany and friends

Eric Karlshammar, projektledare och planner Josefin Reinebo, produktionsledare             Maria Lodenborg, digital planner Tobias Lundqvist, digital kreatör Joakim Hanspers,  copywriter Sofie Segerborg, strategi och pr Jonatan Fast, strategi och pr

TV4Åsa Modig, projektledareJessica Abril, projektledare

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

BerghsAnton GlanzeliusTV11

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev