Få hela storyn
Starta din prenumeration
Kampanjer
Publicerad: 21 Augusti 2013, 11:05
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:37
Shoppingglädje och begär står i fokus i Garbergs höstkampanj för NK.
Ämnen i artikeln:
GarbergsTemat för kampanjen är "Höstbegär" och i samband med kampanjstarten lanserar varuhuset "NK:s Smakråd" som representeras av några av NK:s mest engagerade säljare. De kommer att finnas på plats i varuhuset för att bjuda kunderna på en personlig shoppinguppelevelse.
– Shoppingupplevelsen har alltid varit NK:s signum, ända sedan 1902 när varuhuset grundades. I höstens kampanj vill vi att kärleken och passionen till höstens nyheter ska få ta extra mycket plats. På NK ska man kunna stilla sina mesta shoppingbegär, säger Daniel Stipich, marknadschef på Nordiska Kompaniet i ett pressmeddelande.
Bakom kampanjen, som lanseras idag, står reklambyrån Garbergs. Den kommer bland annat att synas i tunnelbanan. Pr-byrå är Ibeyostudio.
Ylva Larsson
Ämnen i artikeln:
Garbergs