Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag16.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Begär i fokus i NK:s höstkampanj

Publicerad: 21 Augusti 2013, 11:05
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:37

Shoppingglädje och begär står i fokus i Garbergs höstkampanj för NK.


Ämnen i artikeln:

Garbergs

Temat för kampanjen är "Höstbegär" och i samband med kampanjstarten lanserar varuhuset "NK:s Smakråd" som representeras av några av NK:s mest engagerade säljare. De kommer att finnas på plats i varuhuset för att bjuda kunderna på en personlig shoppinguppelevelse.

– Shoppingupplevelsen har alltid varit NK:s signum, ända sedan 1902 när varuhuset grundades. I höstens kampanj vill vi att kärleken och passionen till höstens nyheter ska få ta extra mycket plats. På NK ska man kunna stilla sina mesta shoppingbegär, säger Daniel Stipich, marknadschef på Nordiska Kompaniet i ett pressmeddelande.

Bakom kampanjen, som lanseras idag, står reklambyrån Garbergs. Den kommer bland annat att synas i tunnelbanan. Pr-byrå är Ibeyostudio.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Garbergs

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.