Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Barncancerfonden och Ingo tar hem Långsiktigt

Barncancerfonden med reklambyrån Ingo vinner pris för långsiktig varumärkesvård.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 04 December 2015, 14:36
Uppdaterad: 09 December 2015, 12:13

Ämnen i artikeln:

100-wattaren

I kategorin Långsiktigt belönas "case med långsiktighet i koncept och budskap samt förmågan att kreativt förnya kommunikationen". Årets vinnare i den prestigefulla kategorin är alltså Barncancerfonden med reklambyrån Ingo, som premieras för utvecklingen av konceptet med den blå stolen.

Vinnare Långsiktigt:

100W: Utvecklingen av den Blå stolen, Barncancerfonden/Ingo Stockholm

75W: Systembolaget, Långsiktig varumärkesvård, Systembolaget/Forsman & Bodenfors

50W: Ica Långsiktigt, Ica/King

LÄS ÄVEN:

Icas hälsorabatt vinner Årets Nytänk

Eton vinner b2b-kategorin

Bris emojis tar hem 100 watt

Björn Borgs dataspel vinner 100 watt

Like a Swede tar hem högsta vinsten

Blowing in the Wind tar 100 watt   

Volvo vinner 100 watt igen  

Corren vinner innovationspris

Ämnen i artikeln:

100-wattaren

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.