Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Backstreet Boys i Netonnet-kampanj

Dagens Media kan avslöja att det klassiska pojkbandet Backstreet Boys samarbetar med Netonnet.

Simon Andrén

simon.andren@dagensmedia.se


Publicerad: 07 April 2014, 11:48
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:42

Ämnen i artikeln:

Netonnet

Pojkbandet Backstreet Boys, som bildades 1993, har inlett ett samarbete med elektronikkedjan Netonnet, enligt uppgift till Dagens Media.

I helgen ska bandet, under stort hemlighetsmakeri, ha varit på plats i Sverige och spelat in en reklamfilm, som kommer att ingå i en kommande kampanj för elektronikkedjan.

Netonnets marknadschef Jonas Järrenfors är hemlighetsfull.

– Jag kan inte ge några kommentarer om vilka vi jobbar med. Vi är just nu mitt i ett arbete med nästa kampanj. Men vilka som är inbladade i den kan jag inte säga något om, säger Jonas Järrenfors till Dagens Media.

Backstreet Boys har senaste veckorna varit på Europaturné, i helgen spelade de i London. För en månad sedan spelade de på Hovet i Stockholm och Scandinavium i Göteborg.

Netonnets reklambyrå är Garbergs.

Ämnen i artikeln:

Netonnet

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.