Gå direkt till textinnehållet
SökKontaktAnnonsera
Prenumerera

Kampanjer

Astigmatiker i TBWA:s Synsam-premiär

"Svenska astigmatiker" är temat för optikerkedjan Synsams höstkampanj. Det är TBWA:s första film för kunden.


Publicerad 2013-09-05 05:18

Ämnen i artikeln:

TBWA

Dela artikeln:

Igår lanserade Synsam sin höstkampanj där man vill sätta det vanligaste synfelet – astigmatism – i fokus. I kampanjen lyfts astigmatiker fram och "ges en aura av framgång och finess".

– I den nya reklamkampanjen lyfter vi på hatten för våra kunder och alla andra som bär glasögon, men framför allt hyllar vi alla astigmatiker, säger Peter Herte, marknadschef på Synsam i ett pressmeddelande.

Kampanjen, som är TBWA:s första för Synsam, kommer att kommuniceras i TV och på webben, i sociala medier och i print. Reklamfilmen är producerad av B-Reel.

Läs mer om kriget mellan optikerkedjorna – och hur Synsam har drabbats av minskade medieköp – i DM Digital:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.