Kampanjer
Ariana Grande ska få Reebok att nå en ny generation
Publicerad: 13 september 2017, 15:19
Uppdaterad: 13 september 2017, 15:24
Ariana Grande kommer att ge sin röst till Reebok-kampanjer under det kommande året.
Reebok knyter till sig popstjärnan Ariana Grande.
Ämnen i artikeln:
ReebokPopstjärnan Ariana Grande blir nu en ny global partner till Reebok, med syftet att sprida hennes egen relation med varumärket och produkterna till en ny generation.
– Liksom Reebok står jag upp för människors olika sätt att uttrycka sig, fira sin individualitet och flytta gränser. Jag är en förespråkare för att människor ska acceptera sig själva som de är. Reeboks budskap om att möjliggöra och uppmuntra självtro och självförbättring är något jag själv lever för. Jag är hedrad att samarbeta med ett varumärke vars uppdrag är att inspirera människor att vara den bästa versionen av sig själva, säger Ariana Grande om samarbetet i ett pressmeddelande.
Ariana Grande kommer att ge sin röst till Reebok-kampanjer under det kommande året.
Hos Reebok tror man att Ariana Grande inger förtroende hos en yngre generation och "uppmuntrar att ta risker, att misslyckas, att fortsätta kämpa, att utmana konventioner, bryta barriärer och komma upp på fötter igen":
– Vi är väldigt glada att Ariana ansluter till vårt community och hjälper oss uppmuntra människor över hela världen att omnfamna sig själva, säger Nicolas Nath, Brand Activation Director på Reebok Nordic, i ett pressmeddelande.