Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Always gör uppföljare till viralsuccén

Publicerad: 4 Mars 2015, 05:45
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:11

Varumärket firar kvinnodagen med en ny version av kampanjen #LikeAGirl.


För att fira kvinnodagen 8 mars släpper Always en ny film på temat #LikeAGirl. Precis som förra gången ska de ta bort de negativa associationerna ur uttrycket "som en tjej" och bygga unga kvinnors självförtroende.

#LikeAGirl lanserades för första gången i juni 2014. Sedan dess har den, enligt ett pressmeddelande, setts mer än 85 miljoner gånger i över 150 länder och delats av över 1,5 miljoner människor.

Andreas Gabrielsson

andreas.gabrielsson@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.