Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Äkta singlar ska lyfta Match.com

Publicerad: 1 oktober 2012, 11:03
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:09

Match.com låter sin medlemmar spela huvudrollen i nya reklamkampanjen.

Ämnen i artikeln:

Isobar

KD

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se


Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Det är första gången dejtingsajten Match.com använder verkliga singlar i en reklamfilm.

I den första filmen medverkar Stockholmstjejen Helene, och tittarna får följa henne både i hennes vardag och på dejt.

- Vi vill ge en personlig bild av nätdejtingen i Sverige och låta tv-publiken följa de verkliga känslorna hos de som söker en partner på Match.com, säger marknadsdirektören Hanna Bergholm i ett pressmeddelande.

Kampanjen är gjord av Match.com i samarbete med produktionsbolaget Thelma/Louise. Isobar står för pr-arbetet.

Arbetsgrupp Thelma/Louise

Thelma Louise:

Producent: Daniel Moll

Fotograf: Simon Rudholm

Regissörer: Simon Vahlne och Anders Helgeson.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev