Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag06.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Johanna Andrén: "Vill tillbaka till klassfesten"

Publicerad: 17 Maj 2017, 05:33
Uppdaterad: 17 Maj 2017, 15:28

Ikeas vice marknadschef Johanna Andrén. Foto: Johanna Söderlund

STOCKHOLM MEDIA WEEK. Hallå där Johanna Andrén, vice marknadschef på Ikea.


Ämnen i artikeln:

Stockholm Media Week

Vad tyckte du var bäst under onsdagens Stockholm media week?

– Jag tyckte väldigt mycket om att lyssna på Norm Johnston som pratade om hur man kan öka konkurrenskraften i marknadsföringen med hjälp av realtidsdata. Hans mix av kompetens, innehåll och humor var mycket uppskattad. Moderatorn Claes de Faire med sin naturliga kvickhet har även burit eventet utomordentligt bra.

Vad tar du med dig från onsdagens föreläsningar?

– Caroline Jungstrands spaning om trender och mottrender i kombination med ett hållbarhetstänk. Även Eva Ossiansson hade några tänkvärda spaningar kring hur man skapar relevans utifrån crowdculture.

Vad ser du fram emot under torsdagen?

– Att få komma tillbaka till den klassfest som Stockholm media week faktiskt är. Jag ser även fram emot att få lyssna på Thomas Mattson prata om framtida trender och mottrender.

Johanna Söderlund

Ämnen i artikeln:

Stockholm Media Week

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.