Johanna Andrén: "Vill tillbaka till klassfesten"

2017-05-17 07:33  
Ikeas vice marknadschef Johanna Andrén. Foto: Johanna Söderlund

STOCKHOLM MEDIA WEEK. Hallå där Johanna Andrén, vice marknadschef på Ikea.

Vad tyckte du var bäst under onsdagens Stockholm media week?

– Jag tyckte väldigt mycket om att lyssna på Norm Johnston som pratade om hur man kan öka konkurrenskraften i marknadsföringen med hjälp av realtidsdata. Hans mix av kompetens, innehåll och humor var mycket uppskattad. Moderatorn Claes de Faire med sin naturliga kvickhet har även burit eventet utomordentligt bra.

Vad tar du med dig från onsdagens föreläsningar?

– Caroline Jungstrands spaning om trender och mottrender i kombination med ett hållbarhetstänk. Även Eva Ossiansson hade några tänkvärda spaningar kring hur man skapar relevans utifrån crowdculture.

Vad ser du fram emot under torsdagen?

– Att få komma tillbaka till den klassfest som Stockholm media week faktiskt är. Jag ser även fram emot att få lyssna på Thomas Mattson prata om framtida trender och mottrender.

Johanna Söderlund

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt