Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag27.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Ingo kan vinna även i Entertainment

Publicerad: 23 Juni 2016, 07:49
Uppdaterad: 23 Juni 2016, 07:52

CANNES LIONS 2016. Ingo har chans på ytterligare fyra lejon i kategorin Entertainment.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

”The Swedish Number” fortsätter att ge Ingo möjlighet till nya lejon. Nu har byrån ytterligare tre vinstchanser för STF-kampanjen i kategorin Entertainment.

Dessutom är Ingo nominerade för Lidls ”Le Bon”.

Forsman & Bodenfors kan kamma hem totalt två lejon i Entertainment. Byrån är nominerad för Volvo Lastvagnars ”Look who’s driving”  – producerad av New Land – och för SK-II:s kinesiska kampanj ”Marriage Market Takeover” – producerad av Tool.

Totalt är 202 bidrag nominerade i Entertainment. Totalt skickades 1843 bidrag in till kategorin.

Förra året blev det tre svenska lejon i kategorin, som tidigare gick under namnet Branded Content & Entertainment.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.