Få hela storyn
Starta din prenumeration
Marknadsföring
Publicerad: 23 Juni 2016, 07:49
Uppdaterad: 23 Juni 2016, 07:52
CANNES LIONS 2016. Ingo har chans på ytterligare fyra lejon i kategorin Entertainment.
Ämnen i artikeln:
Cannes Lions”The Swedish Number” fortsätter att ge Ingo möjlighet till nya lejon. Nu har byrån ytterligare tre vinstchanser för STF-kampanjen i kategorin Entertainment.
Dessutom är Ingo nominerade för Lidls ”Le Bon”.
Forsman & Bodenfors kan kamma hem totalt två lejon i Entertainment. Byrån är nominerad för Volvo Lastvagnars ”Look who’s driving” – producerad av New Land – och för SK-II:s kinesiska kampanj ”Marriage Market Takeover” – producerad av Tool.
Totalt är 202 bidrag nominerade i Entertainment. Totalt skickades 1843 bidrag in till kategorin.
Förra året blev det tre svenska lejon i kategorin, som tidigare gick under namnet Branded Content & Entertainment.
Ämnen i artikeln:
Cannes Lions