Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Marknadsföring

Här är juryn i Stockholm Media Award

Här är branschnamnen som tar plats i Stockholm Media Awards huvudjury.


Publicerad 2018-03-13 10:28
Uppdaterad 2018-03-13 10:28

Ämnen i artikeln:

Stockholm Media Award

Dela artikeln:

Huvudjuryn för Stockholm Media Award, som utser Årets Kampanj och Årets Annonsör 2018, är nu klar. Bland namnen finns Volkswagens marknadschef Jeanette Asteborg och Jochum Forsell , mediechef på IUM.

– Vi är så stolta och glada över att presentera denna fantastiska huvudjury. En extremt kompetent grupp med tunga representanter, både från annonsörsidan och byråsidan, kommer att bedöma och utse vinnarna i Årets Kampanj och Årets Annonsör. Juryn är taggade och nu på fredag är det sista inlämningsdag för Årets Kampanj och vi hoppas att så många som möjligt vill vara med och tävla, säger Marina Ahlberg, projektledare för Stockholm Media Week, i ett pressmeddelande.

Stockholm Media Week, en av Sveriges största medietävlingar, arrangeras av Sveriges Mediebyråer och äger rum den 16-17 maj på Grand Hôtel, Vinterträdgården i Stockholm.

Huvudjury Stockholm Media Award 2018:

Anette Rosengren, Juryordförande

Jeanette Asteborg, Volkswagen

Martin Deinoff, Itch Design

Anne Gro Gulla, Telia

Fredrik Hallberg, Kapero

Jochum Forsell, IUM

Helena Helsing Mork, Grow

Malin Johansson, Tre Kronor Media

Karl Kajbjer, Carat

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.