Här är de nominerade i Årets säljorganisation

2018-05-02 10:27  

Spotify, JCDecaux och Schibsted är några av de som tävlar om att prisas till Årets säljorganisation.

Mellan den 16 och 17 maj hålls Stockholm Media Week på Grand Hôtel i Stockholm, under dagarna presenteras även vinnarna i medietävlingen Stockholm Media Award.

Idag släpps de nominerade i kategorin Årets säljorganisation.

För att nomineras i kategorin ska man, som ett medieföretags säljorganisation, ha skapat stor nytta för sina annonsörer och även underlättat och förstärkt mediebyråernas arbete. Som säljorganisation ska man ha utfört sina uppdrag över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt.

Stockholm Media Award delar även ut pris i kategorierna: Årets kampanj, Årets annonsör och Årets branschpersonlighet.

Nominerade till Åreta säljorganisation:

Bonnier Magazines and Brands
Bonnier News
JCDecaux
Playad Media Group
Schibsted Sales & Inventory
Spotify
United Screens

Jurygruppen som utser Årets säljorganisation 2018 är:

Camilla Dellbrant, OMD
Cecilia Sundström, Wavemakers
Daniel Eriksson, Adon
Malin Wallén, Scream
Mattias Hersby, Zenith

Hanna Frick

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt