Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag03.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Här är de nominerade i Årets säljorganisation

Publicerad: 2 Maj 2018, 08:27
Uppdaterad: 2 Maj 2018, 08:27

Spotify, JCDecaux och Schibsted är några av de som tävlar om att prisas till Årets säljorganisation.


Ämnen i artikeln:

Stockholm Media WeekStockholm Media Award

Mellan den 16 och 17 maj hålls Stockholm Media Week på Grand Hôtel i Stockholm, under dagarna presenteras även vinnarna i medietävlingen Stockholm Media Award.

Idag släpps de nominerade i kategorin Årets säljorganisation.

För att nomineras i kategorin ska man, som ett medieföretags säljorganisation, ha skapat stor nytta för sina annonsörer och även underlättat och förstärkt mediebyråernas arbete. Som säljorganisation ska man ha utfört sina uppdrag över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt.

Stockholm Media Award delar även ut pris i kategorierna: Årets kampanj, Årets annonsör och Årets branschpersonlighet.

Nominerade till Åreta säljorganisation:

Bonnier Magazines and BrandsBonnier NewsJCDecauxPlayad Media GroupSchibsted Sales & InventorySpotifyUnited Screens

Jurygruppen som utser Årets säljorganisation 2018 är:

Camilla Dellbrant, OMDCecilia Sundström, WavemakersDaniel Eriksson, AdonMalin Wallén, ScreamMattias Hersby, Zenith

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.