Frukost med Max, Dagens Media och Mediekompaniet

2018-09-14 08:38  
Hör MAX marknadschef Tobias Karlsson svara på om man kan sälja burgare med CO2-argument och Mediekompaniets chefsanalytiker, Helené Werner, berätta om årets Varumärkesrapport.

Dagens Media och Mediekompaniet bjuder in till kostnadsfritt frukostseminarium.

Kan man verkligen sälja burgare med CO2-argument? Lyssna och delta i ett intressant samtal med MAX marknadschef Tobias Karlsson. Hör även Mediekompaniets chefsanalytiker Helené Werner kort berätta om årets Varumärkesrapport.

Tid: onsdag 10 oktober 08.30 - 09.30 (frukost från 08.00)
Plats: Aulan, Berghs School of Communication, Sveavägen 34, Stockholm
Värd: Fredrik Svedjetun, Dagens Media

Gäst: Tobias Karlsson, marknadschef på Max Hamburgare

Anmäl dig här!

 

 

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt